![]() |
|||||
Vzkazy duben 2004
| 30.4.2004 /  17:11 |
Helena Lálová (Kobayashi)
|
|
Vera: Ale to víš že ne, to jde jen o grif. Zkus trénovat na naštvaném ježkovi.:) |
|
|
|
|
| 30.4.2004 /  0:21 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Vero, fotky jsou dělány všechny digitálem a postupně podle let několika. Vždy šlo o značku Olympus a byly to postupně C960, C-700UZ a od léta 2003 je to C-750UZ. U posledních fotek vajíček je pak použita makropředsádka 10 dpt. Fotky jsou pak upravovány v Paint Shop Pro. |
|
|
|
|
| 29.4.2004 /  20:01 |
Vera Vodrazkova
|
|
Muzu se zeptat,jakym fotoaparatem jsou foceny strasilky na techto strankach? Fotky jsou super! Heleno,ty me desis,to znamena,ze mimo skrabancu od ostruzin pribudou jizvy od Calcarat!? |
|
|
|
|
| 29.4.2004 /  16:51 |
Helena Lálová (Kobayashi)
|
|
Vašek: Já radši ani nechci vedět, KDE máš ty jizvy.:) Moje calcaraty nějak nabývají na agresivitě s každou další generací - kasta zakladatelek se nechala drbat na hlavě, jejich děti - i kluci - řadu let taky, ale poslední rok to s nimi jde s kopce, hned se "naježí", jak strčím ruku do terárka. Ale zatím jsem rychlejší a když je člověk dobře chytí, přestane je to za chvíli bavit. Možná je to změnou terária - dřív byli ve starém kulovém akvárku (bez vody:)) a chodily na dokolečka na vycházky, teď mají hranaté a perou se. |
|
|
|
|
| 29.4.2004 /  14:11 |
Vašek Hanzlík
|
|
Helena Někdy se to nevyplatí ani samičce .. Já měl vždycky bojovníky samce i samice a mám dodnes několik jizev. |
|
|
|
|
| 29.4.2004 /  13:54 |
Helena Lálová (Kobayashi)
|
|
Věra: Mně už se první dvě vylíhly(z té várky vajíček, co jsem dávala tobě). Ale klidně to může být o nějaký ten měsíc šouplé. Murphy: Já nechápu, co s těmi calcaratami pořád vyvádíte, že jsou tak zuřivé. Mně ty moji bobánci za celých sedm, osm let co je mám neublížili. Přihlaš se na nějaký bojový sport, ať si vypěstuješ reflexy:) a hlavně nestrkej samečkovi ruku mezi nohy:). |
|
|
|
|
| 29.4.2004 /  13:43 |
Murphy (Petr Vondrášek)
|
|
Co se tady vlastně stalo z chovem Aplopus jamaicensis? |
|
|
|
|
| 29.4.2004 /  13:31 |
Murphy (Petr Vondrášek)
|
|
Včera jsem se popral se samcem od calcarát, nevim kdo vyhrál, ale více krve teklo asi na mé straně |
|
|
|
|
| 28.4.2004 /  22:09 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Nabídka strašilek k odběru: psg05.htm">PSG05 - Medauroidea extradentata psg230.htm">PSG230 - Carausius sp. psg89.htm">PSG89 - Sosibia parvipennis psg09.htm">PSG09 - Extatosoma tiaratum psg23.htm">PSG23 - Eurycantha calcarata |
|
|
|
|
| 28.4.2004 /  21:58 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Epicu, spíš bych řekl, že kudlanky nejsou partenogenezní ...mají totiž chuť na samečka. |
|
|
|
|
| 28.4.2004 /  21:24 |
Michal
|
|
Jarka -tebou žádané druhy opravdu nemám, ale můžu nabídnou jiné... Můj mail: stačí kliknout na Michal :-) Zajda :...a pak že starý lidi nemaj vkus... |
|
|
|
|
| 28.4.2004 /  20:42 |
Vera Vodrazkova
|
|
Heleno prosim te kdy by se meli lihnout ty Calcaraty.Uz se na ne tesim! |
|
|
|
|
| 28.4.2004 /  18:05 |
epic
|
|
2 all Rozmnožují se i kudlanky partenogeneticky? |
|
|
|
|
| 28.4.2004 /  13:23 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Jarko, strašilky se dají normálně poslat spěšninou. Pokud bys měla zájem PSG05 mám a PSG01 mám taky. Nejsem si jist, zda Michal tyto druhy má ... ale zase je hezčí. |
|
|
|
|
| 28.4.2004 /  12:30 |
Jarka
|
|
Michal: Po pročtení Zajdových stránek o druzích bych měla zájem o PSG22 Baculum thaii, PSG01 Carasius morosus nebo PSG05 Medauroidea extradentata. Napiš mi svůj mail, ať můžu napsat přímo tobě. Můj je: ferakova@mail.muni.cz. Zatím AHOJ! |
|
|
|
|
| 28.4.2004 /  7:41 |
Helena Lálová (Kobayashi)
|
|
Milan: Ještě slovo a Legolas ti to tam celé rozseká a vezme mé calcaraty na poslední loď místo těch nablblých hobitů.:) Tykadla kusadly si čistí i calcaraty, taky je to úkon, který se dá najít i u jiných řádů. Tak člověk má asi nutkání jít se umýt částečně vrozené a některé detaily naučené. Rozvádět to nebudu, nebo zas dozvím, že jsem nechutná.:) Koťata oddělená krátce po narození od matky taky mají tradiční "kočičí" pohyby, včetně čištění jazykem. |
|
|
|
|
| 27.4.2004 /  21:32 |
Pechu
|
|
Jak jste našel stránky: Z jiných stránek o strašilkách či hmyzu... Co jim říkáte: Super stránky, není co dodat. Moc se mě ty stránky líbí. Mám doma sice pár "pavoučků" . ale zkoušel jsem i nějaké strašilky. No nějaký měl jsem jeden druh a přestal jsem přes zimu protože jsem jim neměl co dávat. Teď chci znovu začít a proto scháním někoho z Brna nebo okolí který by nějaký prodal. Nějak se jich po prodejnách nemůžu dopátrat. Díky |
|
|
|
|
| 27.4.2004 /  12:47 |
Marek Nohejl
|
|
Milan:O lupenitky zájem mít budu a stopro i Lenka.Nevím co bych ti za ně mohl nabídnout, až bude chvíli čas tak stvořím seznam. Bohužel mám zat¨ím jen hodně vajíček. A pozor na calcaraty od Heleny, aby ti něco neudělaly když se pořád strefuješ do jejich bývalé majitelky. (Elfové totiž nesnáší bezpráví) ![]() Zajda:Vajíčka se ti povedly. Konečně je vidět jejich detail. Ty fotky na tom listu byly skoro nic neříkající. Maximálně je vidět barva, velikost a trochu tvar. Jen tak dále. |
|
|
|
|
| 27.4.2004 /  12:20 |
Irena
|
|
Zdravím! Scháním asi 10 ks Medauroidea extradentata. Nejlépe kraj Vysočina - Jihlava. |
|
|
|
|
| 27.4.2004 /  11:29 |
Milan Souček
|
|
Marek: Lupenitky chovám nejprve v 1 a 2 litrových odchovkách a postupně je přendavám do větších, které mám zrovna volné a ve kterých se mi daří držet vlhkost. Jejich cílovou stanicí asi znovu bude moje staré obyčejné akvárium s dřevěným rámečkem zakrytým sklem. To zatím okupují calcaraty od Heleny. Doufám, že ho někdy uvolní, zatím mi připadají jako elfové. Nesmrtelní, nejsličnější a nejžravější. :o) Jinak stačí říct a máš lupenitky, ale jsou hodně bizarní, tak aby ti je Lenka zase nezabavila. :-) Helena: To teda netuším. Bude to asi něco podobného, jako když si některé druhy přední nohou přitáhnou tykadla do kusadel a protáhnou si je jimi. - Já také nevím, jestli se večer myješ z primárních důvodů, nebo tě k tomu donutí sekundární okolnosti. |
|
|
|
|
| 27.4.2004 /  8:40 |
Helena Lálová (Kobayashi)
|
|
Všimla jsem si takové zváštní věci u Sosíbií - ony si čistí nohy a křídla "mušími" pohyby, ale úplně stejnými. U jiného druhu jsem to nikdy neviděla. Jestlipak má tohle chování společný hmyzí základ, nebo jestli se u nich vyvinulo později sekundárně? |
|
|
|
|
| 27.4.2004 /  1:00 |
Michal
|
|
Jarka -pokud vydržíš do července, tak se můžeme domluvit-jezdím do Mikulova na KYTAROVÝ FESTIVAL. Napiš o jaké druhy máš zájem. |
|
|
|
|
| 26.4.2004 /  17:45 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Jarko, tak ke mně to máš z ruky, bohužel. :-( |
|
|
|
|
| 26.4.2004 /  17:37 |
Jarka Feráková
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Super stránky, není co dodat. Ahojte všichni! Chtěla bych začít s chováním nějakého druhu strašilek, zatím nevím jakého. U kterého chovatele bych si je mohla prohlédnout a koupit? Bydlím u Mikulova na jižní Moravě, téměř v Rakousku. Anebo je třeba někdo z Brna či okolí? Do Brna totiž dojíždím na VŠ. |
|
|
|
|
| 26.4.2004 /  13:41 |
Marek Nohejl
|
|
Různých!Sem se nějak upsal.e-mail:marekalenka@seznam.cz |
|
|
|
|
| 26.4.2004 /  12:50 |
Marek Nohejl
|
|
Prodám, nebo vyměním vajíčka r§zných druhů strašilek a pakobylek - cca 10 druhů. Výměna možná i za jiné druhy bezobratlých. |
|
|
|
|
| 26.4.2004 /  8:47 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Milane a Marku, díky za pochvalu, i když jako podklad sloužil výtah z Obenbergera, ale i tak to dalo chvilku práce. Někdy jsem byl už úplně zblblej z těch termínů, který se až neskutečně podobají. Jasně, že kladélko sem tam zařadil jako první, je to moje vlajková loď, sorry fotka. ;-) |
|
|
|
|
| 26.4.2004 /  8:37 |
Marek Nohejl
|
|
Zajda:Souhlasím s Milanem. Opravdu se ti to povedlo.A ta P.heussi - ty dvě co mám jsou krásně vitální mají takovou zdravou barvu.a už v pohodě přijímají otružiník. To ty co mi uhynuly byly takové tmavší, apatické a taky jim padaly nohy. Nechci strašit.Doufám, že ti přežije. Už se mi začli líhnout 211 z vajíček od té samice co jsi nafotil.takový typický baculumky - malý křehký. Ona je už bohužel na pravdě boží. Milan:v jakým insektárku chováš ty svý lupeny? Znova bych se o ně chtěl pokusit jenže se bojím, aby mi zase nenatáhli brčka jako už dvakrát předtím. Jestli se jim u mě moc nelíbí - nevím. Asi bych si od tebe nějaký vzal. Jo ty epidaresky mi zabavila Lenka, že prej mám jedny doma. Ona je taky jak Helena, lákají ji jen bizarní strašilky. Teda hlavně Calcaraty. Vondráškovi:Teda já už se ve vás vůbec nevyznám. |
|
|
|
|
| 26.4.2004 /  1:53 |
Milan Souček
|
|
Zajdovi: Nový článek o morfologii je pěkný. A zdařilý je i výběr fotek pro doplnění textu. Tomu zařazení fotky detailu kladélka asi nešlo odolat, ta se ti vážně hodně povedla, ta se musí využít, kde to jen jde. :-) Jan Vondrášek: Podívej se, v čem chová strašilky Petr Vondrášek, když ti to Murphy nechce říct a potom to řekni Moodymu. A pozdravuj strejdu Vondráška! :o) |
|
|
|
|
| 25.4.2004 /  16:05 |
Helena Lálová (Kobayashi)
|
|
Klan Vondrášků bere útokem Strašilky.:) |
|
|
|
|
| 25.4.2004 /  15:03 |
Moody
|
|
Zajda: Díky za radu, ale Murphy mi nechce odpovědět |
|
|
|
|
| 25.4.2004 /  14:35 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Moody, tak se zeptej Murphyho |
|
|
|
|
| 25.4.2004 /  14:27 |
Murphy (Petr Vondrášek)
|
|
Moody: Díky za vyzrazení mé nové přezdívky (Včera jsem ji vymyslel)Zajda: já ti sem přitáhnu celou rodinu |
|
|
|
|
| 25.4.2004 /  14:18 |
Moody (Jan Vondrášek)
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Super stránky, není co dodat. Sorry, použil jsem bráchovu přezdívku (Murphy). Jak jsem psal: chtěl bych začít chovat strašilky,Jak velké terárko byste mě doporučili pro 3 Extatosomy + něco od Zajdy? |
|
|
|
|
| 25.4.2004 /  13:48 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Murphy, přečti si sekci Začínáme a jdi do toho. Pokud budeš mít zájem, ozvi se na mejl, mohu ti nějaké druhy pro začátečníky nabídnout a poslat. |
|
|
|
|
| 25.4.2004 /  13:11 |
Tom
|
|
Já jsem je spolu neviděl... dá se to nějak poznat? (jestli spolu něco měli?) |
|
|
|
|
| 25.4.2004 /  9:44 |
Helena Lálová (Kobayashi)
|
|
Ještě k parthenogenetickému rozmnožování - dlouho jsem si myslela, že z neoplodněného vajíčka se líhnou klony, geneticky identičtí jedinci, ale není tomu tak, dochází tam k dost složitému "obcházení" toho, že vajíčko je neoplozené, tudíž pracuje s poloviční sadou chromozomů. Výsledkem můžou být samice i samci. |
|
|
|
|
| 24.4.2004 /  23:11 |
Vašek Hanzlík
|
|
Tom Skoro se vsadím, že se Carausius 230 parthenogeneticky rozmnožovat bude, i když jsem to ještě nevyzkoušel. A pokud se samice pářila (není to z Tvého vzkazu jasné), bude ještě nějakou dobu klást vajíčka oplodněná. A klade jich dost a dost. Jestli ano, dej první vajíčka stranou a samci tam určitě budou. Když budeš někde číst -chov sexual- neznamená to, že se nemůže parthenogeneticky rožmnožovat, ale že je v chovech v párech. Zatím mám z vlastního chovu potvrzený jen jeden druh, který se bez samce nikdy nerozmnožil. Petr Už jsem tady před časem psal nové druhy v PSG, ale pořád je oficiálně nezveřejnily - tedy alespoň na veřejných stránkách. Autorka Mikrocosmosu je členem, možná už mají seznamy novější. Hned jak se objeví aktualizace, bude i tady. Nechci tam dávat nějaké pro mě nepotvrzené zprávy z jiných stránek (svůj pracovní seznam mám už několik měsíců opravený) |
|
|
|
|
| 24.4.2004 /  20:33 |
Murphy
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Super stránky, není co dodat. Moc pěkný stránky, začínám uvažovat o chovu strašilek, co bych měl vědět na začátek? Dík |
|
|
|
|
| 24.4.2004 /  17:30 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Tome, pokud s ní nic neměl a je u ní napsáno sexuálně, tak nic, pokud partenogeneticky, tak samice - takže u PSG230 asi nic i když partenogenezi nelze vyloučit - zkus to. ... a v pondělí se stav, ale předem brnkni. |
|
|
|
|
| 24.4.2004 /  17:24 |
Tom
|
|
takže kdyby s ní nic neměl,tak se mužou vylihnout samičky,i když se PSG230 nerozmnožuje partologicky? Zajda: já se pro nějakého samečka stavím...třeba v pondělí...? |
|
|
|
|
| 24.4.2004 /  16:27 |
Petr Vondrášek
|
|
Já mám samce taky! |
|
|
|
|
| 24.4.2004 /  16:19 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Tome, jestli chceš samce, klidně se pro něj stav - mám navíc. Jinak samice klást bude, i vajíčka budou. Pokud byla oplozena, pak máš větší pravděpodobnost, že budou jak samci, tak samice. Jinak jsou to spíše pouze samice. |
|
|
|
|
| 24.4.2004 /  16:15 |
Petr Vondrášek
|
|
Tom: Mě samice Carausius sp (PSG230), kladla ještě cca. 40 dní, poté co jí umřel manžel, pak ho následovala. |
|
|
|
|
| 24.4.2004 /  16:13 |
Petr Vondrášek
|
|
Takže to co psal Vašek už asi platí |
|
|
|
|
| 24.4.2004 /  16:12 |
Tom
|
|
zajda: od ty sosibie mám už přez 50 vajíček.. Mám 2 dospělé samičky PGS230 a sameček je už 3dny nějakej špatnej ... když bude samička bez samečka,tak nebude klást vůbec vajíčka? Je nějaká šance že by se z nich něco vylihlo? |
|
|
|
|
| 24.4.2004 /  15:02 |
Petr Vondrášek
|
|
Právě jsem se koukal na anglické stránky: Microcosmos.... No nic, mají tam už PSG246- Lonchodes rusticus |
|
|
|
|
| 24.4.2004 /  9:34 |
Helena Lálová (Kobayashi)
|
|
Zajíček: A co takhle - ještě POŘÁD ti leží ve schránce NĚKTERÉ nezodpovězené maily. Taky na to nemám celý život. |
|
|
|
|
| 24.4.2004 /  9:34 |
Petr Vondrášek
|
|
Samice strašilky Phaenopharos khaoyaiensis mi klade 18 vajíček za cca. 30 hodin, je to normální? |
|
|
|
|
| 24.4.2004 /  9:32 |
Petr Vondrášek
|
|
Stále nabízím loňský ostružiník, pošlu poštou nebo dráhou. Cena dohodou, možno také vyměnit za strašilky nebo pakobylky |
|
|
|
|
| 24.4.2004 /  9:26 |
Petr Vondrášek
|
|
Samice strašilky Phaenopharos khaoyaiensis mi klade 18 vajíček za cca. 30 hodin, je to normální? |
|
|
|
|
| 23.4.2004 /  22:29 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Marku, mně zatím taky Phoebaticuska přežívá. Sice jí upadla přední noha, ale uvidíme ... |
|
|
|
|
| 23.4.2004 /  20:24 |
Vera Vodrazkova
|
|
Priste to zkusim s mensi nadrzi,je fakt,ze jsem ho dala s Carausius sp. do velikanskyho insektarka.Diky. |
|
|
|
|
| 23.4.2004 /  13:42 |
Marek Nohejl
|
|
Chtěl jsem napsat neuhynula. |
|
|
|
|
| 23.4.2004 /  12:46 |
Marek Nohejl
|
|
Viera: Vajíčka které jsem měl od Vaška mi zplesnivěly, ale tři nymfy se mi vylíhly. Dal jsem je do malé umělohmnotné krabičky s minimálním větráním. Už jsou ve druhém až třetím svleku a zatím ani jedna neuhnula, takže má Vašek asi pravdu. Helena:Náhodou na tý fotce vypadáš zajímavě.Jde z tebe respekt. Taky mám doma pár takovejch momentek. Holt foťák je zrádná věc. Zajda:Ta nymfa byla od druhu Phoebaticus heusii. Teda doufám, že jsem to teď z hlavy nesplet. Zůstali mi jen dvě, ale vypadá to, že začli přijímat ostružiny. Tak snad přežijou. |
|
|
|
|
| 22.4.2004 /  23:57 |
Vašek Hanzlík
|
|
Viera nevím proč, ale mě také většina nymf uhynula a přežilo jen asi 10 ks. Zkus menší nádrž a vyšší vlhkost. Vašek |
|
|
|
|
| 22.4.2004 /  20:31 |
Vera Vodrazkova
|
|
Nedari se mi chov Lonchodes mindanaense.Vylihlé strasilky po tydnu hynou?Nevite nekdo cim by to melo byt.Krmim Ostruzinou. |
|
|
|
|
| 22.4.2004 /  17:23 |
Kristina Klimešová
|
|
Jak jste našel stránky: Fakt si nemůžu vzpomenout Co jim říkáte: Já si myslím ... sorry, ten e-mail je brablenci@seznam.cz |
|
|
|
|
| 22.4.2004 /  17:21 |
Kristina Klimešová
|
|
Jak jste našel stránky: Fakt si nemůžu vzpomenout Co jim říkáte: Já si myslím ... Nabízím cca 15 až 20 druhů strašilek a pakobylek - rapidní omezení chovu. Pokud by měl někdo zájem, napište mi na e-mail. |
|
|
|
|
| 20.4.2004 /  16:35 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Marta, dziękuję bardzo. |
|
|
|
|
| 20.4.2004 /  13:15 |
Marta
http://www.phasmida.prv.pl |
|
Jak jste našel stránky: Z jiných stránek o strašilkách či hmyzu... Co jim říkáte: Super stránky, není co dodat. Gratulacje |
|
|
|
|
| 19.4.2004 /  16:36 |
Helena Lálová (Kobayashi)
|
|
Eliška: Dokonce i mám čerstvě vylíhlé nymfy druhu, co má samečky v hojném počtu. Problém je ten, že v tomhle věku se pohlaví nedá rozeznat asi u žádné strašilky a navíc by převoz pravděpodobně nepřežily, přestože jsem z Prahy. Můžu ti ale nabídnout vajíčka - druhu Eurycantha calcarata (je tu vyfocená) a lupenitek. Možná i Aretaon asperrimus. Zajpuch: To určitě, vy jste na mě takoví a já bych vás ještě měla uspokojovat... Tůdle. Dělejte si to sami. |
|
|
|
|
| 19.4.2004 /  10:55 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Eliško, co takhle přidat druh, který bys chtěla. Některé druhy mají problém s tím, že sameček prostě není v chovech. Musíš být bližší ve svém požadavku. Jinak by tě určitě mohla uspokojit určitě naše strašilková víla Kobayashi, že je to tak, Helenko? |
|
|
|
|
| 19.4.2004 /  10:43 |
Eliška Zábská
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Super stránky, není co dodat. Nazdar, scháním dvě samičky a jednoho samečka několik dní po vylíhnutí. Co NEJLÉPE Praha a její blízké okolí. ![]() :-) Eliška Zábská |
|
|
|
|
| 19.4.2004 /  7:12 |
Helena Lálová (Kobayashi)
|
|
Ale no jo, vy jste taky hnusní, tak to pro jednou vydržím, vypadat stejně bídně.:) Když budou díky tomu Michala pouštět na burzy...:) Zajuch: Počkej až se uvidíme, já se zrealizuju tak, že se seznámíš s Prahou okny Krčské nemocnice.:p |
|
|
|
|
| 18.4.2004 /  23:13 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Kobayashi, já nevím jak ostatním, ale mně se to líbí. Je to osobité a vyjadřuje to určitou míru seberealizace. |
|
|
|
|
| 18.4.2004 /  22:17 |
Helena Lálová (Kobayashi)
|
|
Michal: Jediný, kdo tu trpí, jsem já.:) Jakáže kreace? Spíš kreatura... |
|
|
|
|
| 18.4.2004 /  21:24 |
Michal
|
|
Kobayashi -musím se přiznat, že i mně díky této tvé kreaci trpí i strašilkářky :-) |
|
|
|
|
| 18.4.2004 /  21:12 |
Helena Lálová (Kobayashi)
|
|
Dospěla mi první samička sosibií a našla si přítele - nejdřív ale proběhla divoká honička po teráriu, kdy se zuřivě bránila znásilnění od několika samečků zvedáním zadečku. Se svým vyvoleným dnes strávili krásný romantický den na stěně, doslova se od sebe nemohli odtrhnout.:) Navíc jí sameček takovými zvláštními rychlými pohyby ťuká tykadly na tykadla - je to šikula.:) |
|
|
|
|
| 18.4.2004 /  18:25 |
epic
|
|
Jaromír Zajíček - A já už myslel, že budu milionář..:-)) |
|
|
|
|
| 18.4.2004 /  17:05 |
Helena Lálová (Kobayashi)
|
|
Zajoch: Dokonce byli příjemně prekvapeni, že jejich nevzhledný tatínek má tak na něj pěknou kamarádku. |
|
|
|
|
| 18.4.2004 /  16:39 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Kobayashi, u nás doma se nikdo nesmál ... myslej si, že tak vypadáš normálně. |
|
|
|
|
| 18.4.2004 /  15:34 |
Helena Lálová (Kobayashi)
|
|
Mám tam hrubku a překlep, kdopak je najde?:) |
|
|
|
|
| 18.4.2004 /  14:13 |
Helena Lálová (Kobayashi)
|
|
Když si jenom představím, jak se doma u počítače všicni škodolibě dusí smíchy a navzájem si vymnějují e-maily sršící vtipem...:) Moje matka z toho měla málem záchvat a sestra úplně zmodrala v obličeji, zatímco křečovitě vyrážela "to...to...jsi..ty..to...je...je..dob...RÝÝÝ". |
|
|
|
|
| 18.4.2004 /  14:10 |
Helena Lálová (Kobayashi)
|
|
Zajda: Moment, to byl citát z filmu Big Lebowski. Vhodné cintáty se používají i v seriózním textu a jelikož nejsou výrokem autora, nikdo ho nemůže postihovat za jejich znění. A že v tom (jinak celkem slabém) filmu jsou i mnohem závadovější.:) To je pravda. Zábava na účet calcarát už byla vyčerpána.:) Já jsem mnohem vtipnější ani nemusím otevřít pusu.:) |
|
|
|
|
| 18.4.2004 /  10:33 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Kobayashi, no jo no, bylo porušeno pravidlo o používání vulgárních slov. A vem si to kolem a kolem, strašilky tak veselé nejsou. |
|
|
|
|
| 18.4.2004 /  10:12 |
Helena Lálová (Kobayashi)
|
|
Zajda: Z tebe se stává nejen buřtík, ale i usurpátor, mažeš mi příspěvky, ve kterých tě urážím.:) všem ostatním: To je príma, že se tak dobře bavíte. Zavidíte mi, že tak dobře vypadám v každé situaci. Půjdu si poplakat za svými super kámoškami Alenkou a Nikolkou.:) |
|
|
|
|
| 17.4.2004 /  22:12 |
Petr Vondrášek
|
|
Jsem další kdo poznal tajemství "." |
|
|
|
|
| 17.4.2004 /  20:26 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Kobayashi, podívej, jak jsou ti strašilkáři všímaví. |
|
|
|
|
| 17.4.2004 /  20:24 |
Michal
|
|
Kobayashi , i já už přejel po "." - někdy jsou ti fotoreportéři opravdu dotěrní :-) |
|
|
|
|
| 17.4.2004 /  12:56 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Milane, dík za "kompliment" s dobře živeným Zajdou. Ale v podstatě máš pravdu, pár kil dolů by se šiklo. |
|
|
|
|
| 17.4.2004 /  12:47 |
Milan Souček
|
|
Marek a Lenka: Ani jsem se s vámi v Edenu nestačil rozloučit, Helena mi dohodila expresní dodávku lupenitek, tak jsem se rychle vypařil. Takže omluva a ještě jednou díky za ty filmovky. :-) Zajda: Já už ostružiny začínám hledat jako houby. Ale calcaraty od Heleny jsem naučil na břečťan a teď nechtějí nic jiného, takže to už do malin doklepu. - Jinak jsi v Edenu vážně chyběl. Všude spousta zakrslých králíčků a ani jeden dobře živený Zajda. :-) |
|
|
|
|
| 17.4.2004 /  12:47 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Epic, pokud by žila rok, tak by to bylo 365 * (13/1,5), což ale není milión, ale něco málo přes 3 tisíce. Nicméně ona tak dlouho žít nebude a tak těch vajíček mohou být nějaké stovky. Aleno či Nikol, v tvém případě bude opravdu lepší, když zůstaneš u svých pejsků. |
|
|
|
|
| 17.4.2004 /  11:16 |
Epic
|
|
Jaromír Zajíček - Kolik vajíček "vyrobí" PSG05 - Medauroidea extradentata na život? Ta moje teď vyprodukovala třináct za den a půl. Je to normální? To by jich bylo za rok milion..:-) |
|
|
|
|
| 17.4.2004 /  11:15 |
Alena,Nikol
|
|
RADŠI ZŮSTANU U MÝCH NEJKRÁSNĚJŠÍCH MALTÉZÁČKŮ!STRAŠILKY JSOU PRO ALERGIKY.A KDYŽ NIKDO NEREAGUETE NA MÉ VZKAZY,CO SE DÁ DĚLAT |
|
|
|
|
| 16.4.2004 /  23:50 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Kobayashi, myslím si, že smajlíci by teď měly být OK. |
|
|
|
|
| 16.4.2004 /  19:50 |
Helena Lálová (Kobayashi)
|
|
Zajda: Ve VLASTNÍM zájmu doufej, že nikdo.:) Já si toho všimla už dřív, než jsi mi to řekl, náhodou jsem přejela v těch místech myší. Ne všichni jsou tak kreativní. Ty smaljlíky jsou možná fajn, ale rozhodí řádky textu, chtělo by je to upravit. Petr: Ty aretaoni... Kusadla mají pořádná, ale jestli jim dělá břečťanová dieta jó dobře... |
|
|
|
|
| 16.4.2004 /  19:15 |
Petr Vondrášek
|
|
Zajda: u těch Sosibií máš zase chybu! Je to u popsání jedné fotografie. Tenhle vzkaz pak SMAŽ!!! |
|
|
|
|
| 16.4.2004 /  18:50 |
Petr Vondrášek
|
|
Já krmím všechna stádia druhu Aretaon asperrimus pouze břečťanem a daří se jim. |
|
|
|
|
| 16.4.2004 /  17:44 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Kobayashi, bojím se, že nic malého břečťan nežere, protože to prostě neukousne - přece jen je to kus "kožovitýho" listu. Co myslíš, kolik lidí už objevilo "."? |
|
|
|
|
| 16.4.2004 /  17:37 |
Helena Lálová (Kobayashi)
|
|
Zajda: Tak calcaraty jí dát nemůžu, ty by u ní umřely nebo by je vyhodila, až by vyrostly, protože by se jich lekla. Ona chce pořídit dceři strašilku, ale chce nějakou "neškodnou" a málo žeroucí, aby nemuseli chodit často na zelené. Proto taky ten břečťan - roste od nich blíž než ostružiny a v zimě se na něj nemusí s lopatou na sníh. |
|
|
|
|
| 16.4.2004 /  16:06 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Kobayashi, mně tvoje Calcaraty žraly břečťan v pohodě a rády. |
|
|
|
|
| 16.4.2004 /  14:42 |
Helena Lálová (Kobayashi)
|
|
Vašek: Hlavně mi připomeň tu stovku za CD! Známá by ráda nějaký menší druh žeroucí břečťan, nemáš nějaký tip? Mně se ten břečťan moc nezdá u ničeho... |
|
|
|
|
| 16.4.2004 /  11:37 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Eden: Já bohužel nedorazím, nicméně na vás budu v lese při sběru ostružin myslet. Vašku, ty si vyzvedni CD u Habalů, včera jsem jim ho dal - obsah po mejlu. Já zkusím dnes chytit Kristínu, tak ty mi ty zase přes Habalíky pošli od Kristíny domluvené strašilky na focení. Díky ... a všem hezký víkend Když bude šeredně, tak se to pozná podle toho, že na stránkách něco přibude. |
|
|
|
|
| 16.4.2004 /  1:43 |
Vašek Hanzlík
|
|
Eden Přijedu se také na chvíli podívat. |
|
|
|
|
| 15.4.2004 /  20:28 |
Helena Lálová (Kobayashi)
|
|
MarekaLenka: To by bylo skvělé, moc děkuju. Zatím jste se mi vyloženě vyplatili.:) |
|
|
|
|
| 15.4.2004 /  19:55 |
Marek Nohejl a Lenka Salfická
|
|
Všichni:Kdo bude v Sobotu v Edenu? Milan: Pojedeš? Přivezeme ti ty filmovky. Helena:Měli bychom mít, stůl takže pokud pojedeš mohli bychom ti vzít něco na prodej. |
|
|
|
|
| 14.4.2004 /  9:02 |
Karel Janíček
|
|
Koupím PSG09 - strašilky Extatosoma tiaratum. Asi tak 3 kusy. Díky. Pište na e-mail nebo můžete volat na 608128097. |
|
|
|
|
| 13.4.2004 /  18:56 |
Helena Lálová (Kobayashi)
|
|
Zajda: Tak to ne, já si u samečků všímám pozadí velice důkladně.:) Ale u PSG230 mě nezaujalo. Když děti nebo manželka zlobí, ucpeš jim větrání v terárku a nedáš jim nažrat.:) |
|
|
|
|
| 13.4.2004 /  8:10 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Kobayashi, a kde myslíš, že bydlíme? ![]() BTW ten sameček má ještě hezky propracovaný pozadí, to jsi zapomněla podotknout. Asi jsi si toho nevšimla. |
|
|
|
|
| 12.4.2004 /  20:00 |
Helena Lálová (Kobayashi)
|
|
Věra: To aby se člověk sám nastěhoval do terária a jim nechal byt.:) Ale je nutno jim přiznat, že moc nežerou. |
|
|
|
|
| 12.4.2004 /  19:39 |
Vera Vodrazkova
|
|
Helena ..obrovské potvory..Uz se na ne tesim.Mam jich ted 16,jsou moc krasny,ale jeste maly,svlekaly se jednou po vylihnuti.Asi budu muset obstarat vetsi obydli - pro strasilky. |
|
|
|
|
| 12.4.2004 /  18:08 |
Helena Lálová (Kobayashi)
|
|
Zajda: Tedy ty PSG230 jsou ale obrovské potvory.:) Mám teď první dospělou samičku a nestačím se divit. Jinak ten komentář k nim v Druzích je dost subjektivní - že sameček má hezčí barvu než samička. Vypadá jak hnědá špejle s nalepenýma cizíma nohama.:) To samička je spíš kus, krásně zelená s bílými "spoji" a konci tykadel. Jinak to přenastavení těch políček byl skvělý tah, skutečně ty dva řádky začaly být u většiny příspěvků nadbytečné. |
|
|
|
|
| 11.4.2004 /  16:10 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Petře, ta okénka jsou pro ty, kteří sem zabrousí náhodou a chtějí se vyjádřit, ale nenacházejí slova. Všem, dnes byl burza v Hradci Králové v Aldisu. Další tam bude až zase 23.května 2004. |
|
|
|
|
| 11.4.2004 /  16:01 |
Petr Vondrášek
|
|
Zajda: dobrá změna ještě dát pryč ty okénka Všem: Prodám PSG230 po 1. a 2. svleku á 10Kč |
|
|
|
|
| 10.4.2004 /  17:11 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Zrušil jsem přednastavené hodnoty políček "Jak jste našel stránky" a "Co jim říkáte". Pro ty, co sem chodí pravidelně už to nejsou adekvátní dotazy. Ušetří se tím i místo a zpřehlední se texty vzkazů. |
|
|
|
|
| 10.4.2004 /  13:07 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
epic, také mi občas baští papír, asi chtějí být vzdělané ?!?! ;-) |
|
|
|
|
| 10.4.2004 /  12:48 |
epic
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Já si myslím ... 2allPSG05 - Medauroidea extradentata mi včera naprosto s chutí baštila papír, který má jako podlážku... Myslím, že šlo o HP print (80). Zdá se, že jsem našel alternativní krmivo..:-)) ...anebo zblbla? |
|
|
|
|
| 10.4.2004 /  12:11 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Všem, přeju veselé Velikonoce a kupu vajíček, ať už strašilkových, tak třeba těch malovaných. |
|
|
|
|
| 10.4.2004 /  9:58 |
Helena Lálová (Kobayashi)
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Já si myslím ... Tak Velikonoce jsou tady - včera jsem začala malovat vajíčka. Použila jsem prázdná od Aretaon asperrimus, aby nebylo vidět, že jim chybí víčka, vyplnila jsem je temperou té barvy, kterým jsem to vajíčko malovala. Teda řeknu vám, že udělat na takovém pidítku třeba kytíčku je vážně záhul.:) |
|
|
|
|
| 9.4.2004 /  19:09 |
epic
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Já si myslím ... 2all - Pamatujete si ještě den, ve kterém jste našli v terárku první vajíčka strašilky (své první strašilky), kterou jste si piplali od 2cm? Tak já dneska našel rovnou tři!!! |
|
|
|
|
| 9.4.2004 /  14:48 |
Petr Vondrášek
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Já si myslím ... Moje první vylíhnutá strašilka byla Sosibia, bohůžel jsem se o ní neuměl postarat a asi jsem jí "urosil" k smrti |
|
|
|
|
| 8.4.2004 /  20:56 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Tome, Vaškova slova mohu jen potvrdit - líhnou se opravdu brzo. |
|
|
|
|
| 8.4.2004 /  20:30 |
Vašek Hanzlík
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Já si myslím ... Tom Sosibia se líhne velmi rychle, mám záznamy od 36-49 dnů od nakladení prvního vajíčka. |
|
|
|
|
| 8.4.2004 /  20:14 |
Tom
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Já si myslím ... Zajda: od těch PSG89 mám už 15 vajíček... :-) Za jak dlouho se vylíhnou? |
|
|
|
|
| 6.4.2004 /  21:18 |
ilona
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Já si myslím ... vymenim:E.calcarata a M.extradentata za jine...moje budou brzo dospele |
|
|
|
|
| 6.4.2004 /  16:45 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Ireno, nevím jak ostatní, ale já bych doporučil méně rosit, na PSG05 je to poměrně hodně - já je mám témeř nasucho a bez problémů. |
|
|
|
|
| 6.4.2004 /  12:31 |
Irena
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Super stránky, není co dodat. Dobrý den. Potřebovala bych poradit ohledně pakobylek Medauroidea extradentata. Insektárium rosím asi 2krát denně, velikost 20x40x25 (šxvxd). Při posledním svleku se jim někdy zaklíní přední noha ve svlečce a oni si jí potom utrhnou. |
|
|
|
|
| 5.4.2004 /  18:44 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Epic, tak buď rád. Je to rada ze zkušeností chovatelů, nikoliv dogma. |
|
|
|
|
| 5.4.2004 /  18:17 |
Epic
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Já si myslím ... Jaromír Zajíček - Hm..tak moje strašilka normálně přežila malé růže i jahody..:-)) |
|
|
|
|
| 5.4.2004 /  17:47 |
Helena Lálová (Kobayashi)
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Já si myslím ... Iveta: Mám sceptrophasmy hispiduly, myslím, že je to ideální druh do začátku - menší, málo žere, nevyžaduje vlhkost a snadno se množí. Navíc jsou i zajímavé - mění na noc barvu z béžové na červenou. |
|
|
|
|
| 5.4.2004 /  15:38 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Iveto, viz e-mail. |
|
|
|
|
| 5.4.2004 /  14:17 |
Iveta
|
|
Jak jste našel stránky: Jen tak jsem surfoval(a) na internetu Co jim říkáte: Super stránky, není co dodat. Dobrý den, chtěla bych se zaeptat, jaký je vhodný druh pro začátečníky a kde ho seženu. Děkuji |
|
|
|
|
| 5.4.2004 /  13:11 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Marku, těžce jsi zaspal - byly to Anisomorphy a jsou tady už od soboty. ![]() Ale už mám připravený další druh, ale PSG211 to zatím není. Tak můžeš hádat dál. I ostatní mohou opět hádat, co tam šoupnu tento víkend. Jinak nejsem proti smajlíkům, ale většinou jeden ve vzkazu stačí ... to jsem myslel tím uváženým používáním. |
|
|
|
|
| 5.4.2004 /  12:32 |
Marek Nohejl
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Já si myslím ... Zajda:A nebude to třeba druh Baculum sp. 211? (Promiň, ale já si toho smajlíka nemohl odpustit) |
|
|
|
|
| 4.4.2004 /  20:21 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Epic: ne, to platí pro všechny mladé lístky. |
|
|
|
|
| 4.4.2004 /  19:03 |
epic
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Já si myslím ... Jaromír Zajíček - Myslel jsem, že mladé lístky se nesmí dávat pouze v případě ostružin.. |
|
|
|
|
| 4.4.2004 /  15:29 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Petře a Heleno, asi spadl server. Ale není to tím, že bych aktualizoval. Né vždycky ty kompjůtry šlapou, jak bychom chtěli. |
|
|
|
|
| 4.4.2004 /  12:16 |
Petr Vondrášek
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Já si myslím ... Zajda: Nešly otevřít včera asi od 22:00 do nevim a v pátek po půlnoci |
|
|
|
|
| 4.4.2004 /  11:10 |
Helena Lálová (Kobayashi)
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Já si myslím ... Zajda: Mně se ale taky nedařilo stránky otevřít včera, někdy mezi jedenáctou a půlnocí. |
|
|
|
|
| 4.4.2004 /  10:56 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Petře, tak proč to sem píšeš až o den a půl později? |
|
|
|
|
| 4.4.2004 /  10:50 |
Petr Vondrášek
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Já si myslím ... Zajda:To jsem nespal! |
|
|
|
|
| 4.4.2004 /  10:44 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Petře, já aktualizoval v dobu, kdy ty už dávno spíš. Dělal jsem to z pátka na sobotu něco málo po půlnoci. |
|
|
|
|
| 4.4.2004 /  9:56 |
Lukáš Bieda
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Já si myslím ... Petr:Strašilky už kladou vajíčka ale mám jich málo.Zato vajíček mám asi 200. |
|
|
|
|
| 4.4.2004 /  8:04 |
Petr Vondrášek
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Já si myslím ... Haha Zajda aktualizoval, proto jsem tyhle stránky nemohl otevřít! |
|
|
|
|
| 3.4.2004 /  18:17 |
Petr Vondrášek
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Já si myslím ... _,.-*A*-.,_,.-*H*-.,_,.-*O*-.,_,.-*J*-.,_ Lukáš: Jak máš ty strašilky starý? |
|
|
|
|
| 3.4.2004 /  17:05 |
Lukáš Bieda
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Já si myslím ... Prodám lépe vyměním strašilky PSG215 - Phaenopharos khaoyaiensis za jiná vajíčka nebo strašilky. |
|
|
|
|
| 3.4.2004 /  12:16 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Petře, pokud není ošetřovaná chemicky, tak ano. Ale opět platí, že mladé lístky je lepší nedávat. |
|
|
|
|
| 3.4.2004 /  11:47 |
Petr Vondrášek
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Já si myslím ... Můžu začít krmit růží? není taky nějaká vadná? |
|
|
|
|
| 3.4.2004 /  7:19 |
Petr Vondrášek
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Já si myslím ... Helena: pošli mi prosím želvičku a banán na e-mail, prosím! |
|
|
|
|
| 3.4.2004 /  6:58 |
Petr Vondrášek
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Já si myslím ... Tak jo, koupím jakékoliv strašilky podčeledi Heteropterigynae, kromě Aretaon asperrimus |
|
|
|
|
| 2.4.2004 /  23:36 |
Helena Lálová (Kobayashi)
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Já si myslím ... Petr: Jestli jsem kdy o tobě řekla něco nelichotivého, beru vše zpět, jsi naprostá jednička. Správně, KDE JE MŮJ BANÁN!?:) Zajda: Uzurpátore a šovinisto.:) A když ho budu používat s mírou místo toho tvého rozchechtaného smaljíka? A udělám z něj jpg, ať moc nepřekáží? Tak já tipuju tu Vaškovu nádhernou oranžovo-zelenou Lonchodes,nepamatuju si druhové jméno. |
|
|
|
|
| 2.4.2004 /  22:17 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Petře, tohle není chat, ale vzkazy týkající se chovu, proto tu není želva ani banán - smazal jsem je ... a to mohu. :-) |
|
|
|
|
| 2.4.2004 /  22:03 |
Petr Vondrášek
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Já si myslím ... A kde je banán? |
|
|
|
|
| 2.4.2004 /  22:02 |
Petr Vondrášek
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Já si myslím ... Já nejsem vyděšenej ze smajlíků! To ty by jsi měl koukat co ti tu Helena stvořila! ..........................................................Želvičky!!! Proč zmizely? To jsi je smazal? |
|
|
|
|
| 2.4.2004 /  21:05 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Petře a Heleno, oba jste vedle. A co další, tipnete si? |
|
|
|
|
| 2.4.2004 /  21:04 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Věro, já osobně se snažím dávat co nejdéle loňské větvičky s listy. Jelikož mám žravé strašilky, sežerou vše dřív, než mi na nich vyraší listí nové. |
|
|
|
|
| 2.4.2004 /  20:41 |
Vera Vodrazkova
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Já si myslím ... Na jaře dejte pozor na nově vyrážející mladé lístky rostlin, které obsahují mnoho toxinů a jsou pro krmení nevhodné. ..To znamena,ze mladè listecky se vubec nesmeji podavat a nebo to plati jen na ty pupeny.Ty ostruziny jsou ted plné mladèho listì..Jak to delate vy?Odstranujete je?Prominte,ze se ptam,ale je to moje prvni" strasilkarsky" jaro a nechtela bych pohrbit moje sverence. |
|
|
|
|
| 2.4.2004 /  20:11 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Všem, ty smajlíci jsou pro občasné použití, jiné obrázky zde nepoužívejte. Ať z toho není smajlíkový cirkus! Díky. |
|
|
|
|
| 2.4.2004 /  19:59 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Petře, já sice možná blbnu - respektive zkopíruji a zapomenu opravit, ale zase v každé větě nemám hrubku ... a nejsem vyděšenej ze smajlíků. |
|
|
|
|
| 2.4.2004 /  15:41 |
Helena Lálová (Kobayashi)
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Já si myslím ... A co takhle Sceptrophasma hispidula? |
|
|
|
|
| 1.4.2004 /  19:48 |
Tom
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Já si myslím ... Zajda: že by další druh byl PSG89-sosibia parvipennis ??? |
|
|
|
|
| 1.4.2004 /  18:07 |
ALENA,NICOL
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Já si myslím ... PETR:Máš sypilodidei sypilus? |
|
|
|
|
| 1.4.2004 /  13:40 |
Petr Vondrášek
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Já si myslím ... A ještě něco u těch Haaniel máš taky chybu! Nymfa samička! |
|
|
|
|
| 1.4.2004 /  13:36 |
Petr Vondrášek
|
|
Jak jste našel stránky: Pomocí vyhledávače Co jim říkáte: Já si myslím ... Zajda: Zase blbneš! ve vzkazech máš místo březen 2004 únor 2004 ![]() Tak se mě poprvé svlékl (oloupal) chameleon A vylíhla se jedna Sungaia ![]() Bohůžel jak se objevila tak i zmizela |
|
|
|
|
| 1.4.2004 /  00:01 |
Jaromír Zajíček (autor)
http://www.harpagon.cz/strasilky |
|
Tak co, strašilkáři, jaký bude další druh, který bude uveřejněn? Kdo to uhádne? |
|
|
|
|
2008
leden
únor
březen
duben
květen
červen
červenec
srpen
září
říjen
listopad
prosinec
2007
leden
únor
březen
duben
květen
červen
červenec
srpen
září
říjen
listopad
prosinec
2006
leden
únor
březen
duben
květen
červen
červenec
srpen
září
říjen
listopad
prosinec
2005
leden
únor
březen
duben
květen
červen
červenec
srpen
září
říjen
listopad
prosinec
2004
leden
únor
březen
duben
květen
červen
červenec
srpen
září
říjen
listopad
prosinec
2003
leden
únor
březen
duben
květen
červen
červenec
srpen
září
říjen
listopad
prosinec
rok 2002
rok 2001
© 2001-2008 |